En dag med Elin :))

tja, nu är jag hemma :) haha, nä men ida var jag på torget md Elin, haha det var 2 killar som följde efter oss, in t Gina Tricot o allt .. haha sen roppade dom '' eh tjejer'' så vände jag mig bak, så sa dom ''stanna'' ja ba : töntiga ni e. -.- sen när vi skulle åka hem och möta upp Elins pappa så stannade vi utanför ingången så kom dom. Så roppade en kille på mig, och sa '' min kompis vill säga ngt till dig'' så sa hans kompis: nej du får säga. Så sa han då han ba: eh.. kan.. jag få ditt mobil nummer? ja ba: eeh nejj? ja känner inte alls dig ;O Så gick dom därifrån, fast dom kom såklart tillbaka direkt :| haha ja, men jag köpte inget iaf :( Sen gick jag hem till mig och hämtade bad kläder så badade vi i hennes pool! :D as gött. Sen hämtade pappa mig så åkte vi och handlade, nu kan jag inte skriva mer för jag ska dra ut med Paria, hörs när ja kommer in!<3 Hoppas ngn orkade att läsa detta inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0