Fint väder!

hejsan! förlåt för SÄMSTA uppdateringen, men jag orkar inte sätta på datorn för att säga er vad jag gör just då, a ni fattar hoppas ja! ;) Idag var det jätte fint väder, så jag och Paria cyklade ner t Askims badet och satt på en fillt o solade och så hade vi med oss en liten fika! :D Så jag har inte varit hemma på hela dagen typ, eller gick hemifrån efter 11 och kom hem efter 6 typ!! O jag är as glad, har övertygat mamma efter 1 år att ja ska färga mitt hår! :D så imon ska vi typ boka tid ;) iaf, det går fortfarande inte att ladda upp bilder mm på bloggen, så sjukt störande, så ni kan fortfarande inte få ''30 dagar'' saken :( aja, vi hörs nog ikväll! Kram Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0