hultdagen!<3

Tjeeeeeeena xd

haha ne, men idag var jag ju på hultdagen, köpte 3 filmer (förra inlägget) för 20 kr\st! :D
Sen stog jag och sålde tipspromenad's lappar, sen klockan 2 då när tipspromenaden stängdes så skulle min klass rätta alla då men vissa gick hem, och vissa gick bara ifrån mig och vissa viste att jag gjorde ALLT själv!;o
Rätt taskigt faktiskt, satt över 2 och en halv timme,!! och jag frös, jag var hungrig, jag ville bara hem.

Sen kom jag hem vid 4, och jag hoppade gymnastiken för jag har fortfarande ont i nacken, har haft det en hel vecka nu, rätt tröttsamt.

aja, nu ska jag snart lägga mig faktiskt , eller typ om en timme? ska bara vara inne på fejjan lite t ;)<3


puss o kram skummbanan \ klara


¨
hahah jag vet den är väldigt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0