I fell that stockholm is my city !

tjo,
Som ni vet är jag i stockholm nu och vill bara säga till er alla som aldrig varit här, ÅK HIT !! Asså seriöst "i love it"
Jag började dagen med att åka till globen och kolla i affärer och äta lite gott och mysig fika på "ben&Jerry´s café" Jättte jätte mysigt !!:D
Sendn åkte vi hem och åt lite mummsiga toasts  . (MUMMS :P)
När vi hade ätit klart tog vi bussen några hållplatser och hoppade av vid stockholms mittpungt !
Sen gick vi i lite affärer i typ 2-3 timmar, tyvärr så hittade jag ingenting :(((( Jätte ledsen ! :( men så är det ! :P
Bättre lycka nästa gång ! ;)
Nu sitter jag här i farmor och farfars lägenhet och bara chillar på balkongen ! :P AS SKÖNT !!
Det är jätte varmt ! Nej det kan jag tyvärr inte säga att det är typ Dubai varmt :(( men det är as varmt för att vara sverige ! Så jag sitter här i linne och shorts och känner kärleken i stockolm citys luft ! ;P
Men nu måste jag faktiskt njuta lite oxå och inte spendera all härlig tid jag har här i stockholm framför datan ;P
chaoo, hinner nog slänga in ett inlägg senare, men inga förväntningar !! ;)

Kommentarer
Postat av: Peter

Stockholm är bäst. Andas lite härlig Stockholmsluft för mig.

2011-04-18 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0