Klara bloggar..

Nu har jag suttit över en halv timme och fixat dom två nedre bilderna på min outfit och bilder från kortegen ! ;)
jag tror att det var min första ''dagens outfit'' i denna blogg , haha :)


Vad har jag gjort idag? 
 
Jag vaknade runt 10, sen halv 12 åkte jag och mamma till Plantagen och köpte blommor till krukan utanför våran dörr, sen köpte vi också en fin kruka till ute platsen i vår trädgård, ni kanske får bilder vetinte.
Så var jag ute, klockan 3 kom pappa hem och då sa han att vi skulle åka in till stan?
Klockan 5 satt vi på en resturang på Avenyn!
Sen kollade vi på Kortegen, bilden inlägget under ! :)
Sen kom jag hem klockan 8, då kollade jag på ''smartare än en 5 klassare?'' eller vad det hette, mina fröknar sa att ja skulle kolla på det? ..
Och nu sitter jag här..

Hoppas att ni har haft en underbar dag, för det har jag! :D

Kram Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0