rätt bra dag! :)

Hejhej :)
skolan var rätt okej, iaf roligare än vanligt! ;) 

vi simmade på idrotten, vi simmade 500m mage och 300m rygg typ ;) oooh vi ska simma på frölunda i veckan också! 
Sen var det ngn fadderbarn sak, haha mina fadderbarn är så söta! fast dom skrattar åt mig hela tiden! ;P
sen var det lunch! 
efter lunchen hade vi matte\geografi\svenska, man fick välja men jag var klar med matten och geografin så jag gjorde svenska, gjorde klart utkastet till min saga, har lite brottom, den måste vara klar denna veckan! För har utvecklingssamtal nästa vecka ... ;oo 
Och den är typ till skriftliga betygen eller va det nu heter  ;)

aja, efter skolan var jag med Hanna så åkte vi till frölunda torg ;)
där träffade jag 2 killar som ja käääänner ;)


förlåt att ja bloggar så lite, men jag hinner nästan inte!


kram klara <3



hahah ful bild på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0