Simning imon ;)

hejhej idag har jag gjort rätt mke!
först var jag i skolan då, var hemma efter halv 4 :)
då gjorde jag faktiskt läxor :D rätt skönt faktiskt att göra dom så tidigt, så jag gjorde en matte läxa, engelsk text ;)
endå lite, sen var jag inne på datorn lite, men den är inte så snäll mot mig idag.. den stänger av sig en gång var 5 minut!
aja, sen runt 7 stack jag hem t Paria, sen var jag hemma 8igen.
Då tittade jag på ngt program där 2 mammor byter familjer en vecka. En var as noga och typ dammsög flera gånger om dagen, och moppade golvet 2 gånger per dag, mm.
Den andra åt typ bara skräpmat o så ;)

Men nu måste jag packa ner bikini och allt ;) ska ha simprov eller ngt skit imon! det var drf jag akut köpte en bikini! 


Börjar tidigt imon, sen bloggar jag när jag kommer hem ;)<3
kram klara





ahhh ja blir galen på blogg.se det funkar ju typ aldrig och lägga upp bilder?!?!? eller är det bara jag som inte kan göra det? aja, ni får nöja er med bara en text då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0