Dag 1.

Dag 1 - 15 fakta om dig själv + en bild


* Hela mitt namn är : Klara Emma Ottilia Larsson

* Jag är född den 10 mars 1998, alltså är jag nyss fyllda 13 år.

* Jag går i Tennis, Badminton, Gymnastik och Dans.

* Jag har en mamma, pappa och en storebror.

* Jag har en hamster som inte har ngt namn, haha vet det är konstigt! men den har smeknamn ;)

* Min förra hamster som hette Bamse han hade en sjukdom, så vi skulle avlida honom, men han återuppstog.

* Min ****** dog på sin 90- årsdag! vill inte skriva vem.

*
Jag älskar mina vänner och min familj.

* Jag älskar sommaren.

* Jag kan gå ner i spagat. 

* Jag har blåa ögon.

* jag älskar att shoppa!

* Jag är beroende av leggings, har nästan alltid det.

* Jag kan inte vara ifrån min mobil 5 minuter.

* Jag älskar att resa utomlands.



tog bara den första jag såg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0