första april..

Hejhej, förlåt att jag inte har hunnit att blogga idag. Men man hinner faktiskt inte alltid! eller? ;)

Idag är det första April... har ni blivit lurade? det har jag, haha. T.E.X min fröken : när hon gick igenom dagen vad vi skulle göra så brukar vi alltid ha klassenstimma på fredagar efter lunchen, så sa hon: aa just det, vi kommer inte ha ngn klassenstimma idag, utan vi kommer få ngt stort engelska prov om regelbunda adjektiv(eller vad det heter) och massa..
Och alla ba: aaaannnnna?!?!?! seriöst?!?!??!  näääää , fyyyy :( 
hahah lite svårt att förklara men men. Hela klassen gick på det iaf..



Min dag:
Var i skolan 08.30-13.30
Sen stack jag och Paria hem t mig.
Sen åkte vi på mina 2 träningar, badminton och tennis ;)
badmintonen var rätt rolig, fast jag hade inga skor på mig så på uppvärmningen skulle vi springa på alla 4, så halkade jag såklart :P
och tennisen var oxå rolig :D
Sen stack vi t frölunda torg, och köpte lite godis, som vi skulle ha på kvällen, men vi glömde det där, hahahahha.
Så åkte vi hem t mig, så fixade jag mig ;)
Sen stack vi hem t henne, och åt och kollade på film.<3
Sen kom jag hem efter 11 :)

Och nu sitter jag här och är inne på facebook ;)<33

\Klara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0