7 Juni tvåtusenelva - min dag.

Hejj,

ja hinner inte blogga så mycket dom här sista dagarna i skolan! Det är ju bara , eeh... 5 skoldagar kvar ! :D As gött, sen är vi lediga 10 veckor, underbart. Och då lovar jag bättre uppdatering och mer bilder!! Idag i skolan då, vi gjorde inte så mke! 
Först var det spanska, tråkigt, vi gick någon tipspromenad typ.. Sen vare idrott! helt okej var det, eller det var tråkigt.
Sen kom vi t våran skola, då hade vi eget arbete fram till lunch, och då gjorde jag klart min saga!
så himla skönt.
Efter lunchen hade vi eget arbete igen! O ja då försatte jag med min saga! Nu har jag bara USA kvar, och framsidan på geografi boken som vi har arbetet med under hela 6;an! Men det ska jag fixa idag, ja ska skicka över bilder till pappas mail så skriver han ut dem i färg, den vi har hemma funkade tydligen inte?

Tror inte att jag har något mer att säga?

men vi hörs senare, ikväll tror jag!

\\Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0