årets första dopp..

Hej alla!
 
Idag har jag gjort rätt mycket faktiskt!
nu på eftermiddagen cyklade jag ner till Askimsbadet med Paria! :D Badade för första gånger nu i år! *stolt*
haha ne ja skoja, men var där kanske 3 timmar? jätte mysigt var det.

hahaha de va en kille som kanske var 7-8 år , han var inte svensk! och jag hade INGEN aning alls vem han var!

Så frågade han mig :

han: vem e du kär i?
jag: haha vem är du?
han: vem är du kär iiiiiii?
jag: asså vem är du? (:
han: vem e duuuuuuu kär iiii?
jag: asså .. hahaha!
jag: vem är du kär i då?
han: pekade på mig, och sa : diiiiiiiiiiiiiiiig!!

sen kom han tillbaka till oss typ hela tiden! hahaha, vi skrattade as mke!! haha ,

Kram Klara



Kommentarer
Postat av: proffset

hur vet du att han sa så när du sa att du nt fattade O_o

2011-06-07 @ 14:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0