Förlåt!

Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har inte hunnit!


Iaf, i fredags var det fotbolls tunering i skolan.
 Då kom även Filippa & Elin till skolan! :D ja, dom hade sommarlov...
Vi har bara 2 skoldagar kvar, sen SOMMARLOV! Så de va roligt, efter det gick jag med Hanna hem lite och skrev ut bilder till min Geografi bok i skolan, sen var jag tvungen att gå hem för jag skulle iväg på tennis!

Efter tennisen så hämtade mamma mig, så åkte jag, mamma & bror till frölunda torg!
Köpte inte så mke, men jag kan visa i kväll kanske,
Sen kom vi hem efter 7, så åt vi.

Sen målade jag och mamma om toan hahaha, de blir fint! Så målade vi heeeela kvällen!

Idag (lördag) vaknade jag halv 10, åt sen målade jag och mamma lager nummer 2! Efter det åkte vi iväg till IKEA och köpte en tavla in till toan & lite andra saker! Kan visa bild på tavlan ! ;)

Sen åkte vi till frölunda torg för att vi hittade inte allt vi skulle köpa, och mamma ville ha köpt allt , så att allt är helt klart på måndag. Så köpte vi lite saker där, och nu kom jag hem för kanske 30 minuter sedan?

Om en timme åker jag, mamma & Carl iväg till en resturang och äter! :D

o nu målar mamma en sista gång, och jag ska städa mitt rum? och ta kort på allt jag har köpt!

Vi hörs innan jag åker, eller när jag kommer hem!

\\Klara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0