Funkar fortfarande inte? ..

Hej ! förlåt att ja inte har uppdaterat ngt, men ja har inte hunnit! men de funkar fortfarande inte att göra ''normala'' inlägg?! skit. Aja, i onsdags fick ja SOMMARLOV eller va man ska säga, skönt men endå inte. Vill inte lämna den skolan som ja har gått i alla år, o klassen o allt! åååh ja vill inte. De känns jätte skummt asså ja kommer aldrig gå till den skolan igen och ha en lektion? aldrig i hela mitt liv! o ja, de känns väl lite sådär. Just nu känner ja bara för att gå till skolan och ha lektion o se mina fröknar o hela klassen. Det kan vara en engelska lektion, endå fast ja hatar engelska, bara ja får gå till skolan, till klassrummet, sitta på min bänk. aja, haha de kanske låter as fjantigt, men ja bryr mig faktiskt inte nu. Ja orkar inte blogga mer nu, men ja kommer tillbaka snart tror ja, o då kan ja skriva lite mer om skolavslutningen och lägga in lite bilder! vi hörs sen! Kram klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0