Låååång ledigt!

Hejhej..

Jag gör typ ingenting just nu, har rätt tråkigt! Har ju varit hemma igår & idag! Det är ju inte sådär as roligt om man  säger så! ;)
Sen är jag ledig: imon, fredag, lördag, söndag & måndag!
Så då kommer jag nog vela gå t skolan på tisdag, det är bara 6 skoldagar kvar  innan sommarlovet :D
och dom dagar gör vi klart allting bara, men jag ligger nog lite efter nu för jag har varit sjuk nu 2 dagar.. skiiiiit.
Men jag får se om jag gör lite USA , Historia och skriver min saga som ska vara klar nästa vecka, aaah ja har inte ens börjat med den ;oo
Och den ska alla föräldrar läsa, så den får endå vara rätt bra? så dom inte tror att jag är sämst! haha ne.

Skolavslutningskläder är iaf klart nu! ska bara fixa en sak t håret, och ett par örhängen och smycken! :D
Ni får bild på det den dagen jag slutar skolan , alltså 15\6!

aja, slut pratat om skolan nu!

Liten smygbild på min klänning som jag ska ha på skolavslutningen!



Kram klara !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0