Dagen

Idag har jag gjort rätt mke faktiskt,
först städade jag mitt rum.. och gjorde om det liiiite.

Sen ringde mamma och sa att dom skulle grilla korv ute, så gick ut och åt en korv, men det var bara jag och alla vuxna, eller det var ju ngr barn också..
Så jag hämtade Paria, sen gick vi hem t henne och pratade. Gick hem efter typ 2 timmar, skulle åka till gymnastiken. 
 
kan börja med att det inte gick så jätte bra..
jag var as trött, och orkade inte göra ngt.
Sen när jag skulle göra volt,
då hoppade jag fel, så volten blev inte bra.
Eller det blev ingen om jag ska vara ärlig, eller jo asså en halv,
sen landade jag AS hårt på ryggen, och tappade andan.
Så jag fick vila tills vi skulle plocka undan, och jag hade jätte ont i ryggen, har fortfarande det.

Så det var min dag ;)


haha hittade bilden på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0