aaaah blir galen, haha.

aaaah omg vad jobbigt!!!!! jag hade skrivit ett AS långt inlägg, och sen råkade jag trycka på ngn knapp så kom google fram ;o
aja, skiriver en ''förkortning'' på det inlägget, orkar inte skriva om allt!!!! 


idag var jag i skolan, efter det stack jag hem t Paria :D
hahah vi gjorde en låt( skit oseriös) som rimmade, sen spelade vi in den, och skickade den t Olof's(lärare) facebook, hahah :D fast sen kom vi på att vi har honom imon....ooopps.

Imorgon är det dans, kanske inte kan gå :( för har skeeeta ont i min nacke och rygg sen i lördags.. :\
men jag hoppas att jag verkligen kan gå, känner mig taskig mot Elin annars, tss.

Nu måste jag dra, ska göra spanksa <3


\Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0