Hej igen!

Hej igen ;)

har inte kunnat komma in på bloggen förens nu, vet inte varför..?

aja, iaf! Nu händer det rätt mke sista månaden innan sommarlovet, och också sista skoldagarna på skolan som jag gått på sedan jag var 6 år!  
Våran klass har iaf bara 14 skoladagar kvar tillsammans sen efter sommaren kommer jag inte gå med alla som jag har kännt i 7 år, och vissa sedan jag var 1år.


Danmark om en vecka med klassen, Halmstad om en vecka och några dagar..
Dessa 30 dagarna framför mig kommer gå sååå snabbt, så när väl den dagen då vi slutat skolan då kommer jag nog inte fatta va alla dagar har gått vägen! Lika dant med 6;an den har gått så OTROLIGT fort så det inte är sant!

Denna veckan händer väl inget speciellt precis,

 imorgon ska jag spela ngn stanns säger dock inte var, hihi för att få ihop pengar till bussen som kör oss till Halmstad! (vi ska ju dit med orkesten och spela på Per gessles hotell)

På torsdag vet jag inte riktigt vad jag gör, kanske drar till Liseberg eller så är jag med ngn kompis ;)

Fredag; ska jag klippa o slinga håret, äntligen!

Lördag; pappa ska springa Göteborgsvarvet tror jag det var, han springer så många sånna lopp så jag kan inte få in alla namn i hjärnan.

Söndag; åka bort och fira mormor!

Hoppas ni orkade läsa allt, nu ska jag duscha o göra lite mer läxor ! sen ska jag vara i säng innan 10! är OTROLIGT trött!


kram klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0