Varmt väder tredje dagen i rad !! :D<3

Hej bloggen!

Idag var det helt underbart väder ju, as skööönt! 
Vi hade ute idrott ida, jätte skönt men endå jätte varmt! ;)
Ví körde brännboll och då trampade jag snätt, så ja hade as ont..
Sen hade vi också typ en liten tävling, som dom har haft med på mästarnasmästare! 
Om Stefan(idrotts tränare) roppade 1 så skulle man hoppas fram, 2 bak, 3 ner, 4 stilla.
Ja trodde att jag var as dålig på det, men jag vann faktiskt!! :D

Slutade halv 4 idag typ, eller vetinte riktigt !
Så gick jag hem till Paria för jag hade glömmt nycklar.. smart.
Var där till klockan 6, sen gick jag hem !

Och nu måste jag göra lite läxor, :(
Eller jag har redan börjat lite med matten, sen måste jag göra lite engelska också ;)

Hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi ikväll eller imorgon!!

Kram klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0